-Går i sömnen.

Idag lämnade jag över ansvaret på pappan och drog till jobbet.
Skönt!

Undra liksom när jag kommer att få ihop en hela månad på jobbet?
Sedan jag började om i September har jag haft någon timma och dag borta varje månad.
Jag ska ta och styra upp så att kiddosarna bara blir sjuk när pappan är hemma.
Lät rätt okej va?

Lucas har för första gången och i sömnen inatt.
Tänk er en fyllgubbe ála 4-åring.
Han sluddrade,vinglade och såg helt borta ut.
Jag trodde jag skulle dö av skratt,för det såg faktiskt så underbart roligt ut.
Självklart försökte jag hålla mig,men det var svårt!
Tillsist när jag fick någolunda ögonkontakt så frågade jag honom om han inte skulle lägga sig med mamma.
Och det gjorde han och somnade om.
Rätt coolt var det ändå,fast samtidigt lite obehagligt.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: