-P3 dokumentär och ungar är så grymt coola!

Vet ni en sak?
Jag är helt besatt av P3 dokumentär.
Helt allvarligt alltså!
Jag lyssnar hela dagarna på olika dokumentärer på jobbet och jag kan helt enkelt inte sluta.
Skulle jag någongång glömma mina lurar hemma skulle jag nog få panik.
Det är grymt intressant och dagarna går grymt fort.
Tyvärr så hör jag inte riktigt vad folk säger när jag lyssnar och folk måste oftast skrika mitt namn riktigt högt innan jag fattar att det är mig dom pratar med.
Därimot har jag börjat ha lyssna på dom flesta och det kommer vara en sorlig dag då jag inser att jag inte har någon dokumentär kvar att lyssna på.
Men det dagen den sorgen!
 
Till någon helt annat förrsten.
Liam lillebror är rätt så jävla cool faktiskt.
Och shit vad han pratar,och shit vilka långa meningar kiddot kan säga nu.
Ibland när han sitter i min famn så pekar han på mina bröst och frågrar:
Vad är det där?
Jag svarar att det är mammatissarna.
Då säger han:
MUM!Och pekar en gång till.(Mjölk alltså)
Jag dog nästan litegrann av skratt när han sa det första gången.
 
En annan rolig grej är att när han säger snippa så säger han fitta.
Han menar ju såklart snippa,men det låter otroligt likt ordet fitta.
Alltså,jag måste nästan spela in någongång för att sedan visa honom det när han blir gammal.
 
Lucas då?
Han spottar ut sig roliga och väldigt kloka ord mest hela tiden.
Förra helgen sa han:
Coola ner dig mamma!
Jag började såklart tokskratta!
 
Och häromdagen sa han:
Alltså,jag vill faktiskt inte på dagis och jag är ju äldre nu än Liam så då kan jag vara hemma.
 
Fatta så oroligt roligt med alla dessa olika kommentarer och ord!
Ungar är så grymt coola!
 
 
 


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: