-Nu väntar vi bara!

Vi har precis checkat in alla väskor och nu sitter vi och dricker kaffe och en macka och inväntar avgången.
Så underbart skönt med en vecka i solen!
Var heller inga problem att slita upp Lucas halv tre.
Han flög upp ur sängen och sa att vi skulle skynda oss!

Därimot var det snäppet svårare att lämna Liam och pappan.
Satans så ont det gjorde i mamma-hjärtat.
Fast samtidigt så har jag ju aldrig varit från Liam att helt dygn förr.
Så det är väl klart det känns jobbigt lämna honom en hel vecka.
Men jag vet att han har det bra med pappan!

Nu ska jag dricka upp kaffet och invänta avgången!

Ha en bra vecka,det ska nog vi ha!


Postat av: Erika

Hejsan, först: SUPER FIN BLOGG! :)

Och sen undrar jag om du kunde hjälpa mig med en liten sak. Det är så här att jag har ett litet dilemma om vilken klänning jag ska ha på mig på skolavslutningen. Skulle du kunna hjälpa mig genom att bara lämna en kommentar. Skulle betyda jätte mycket. Tack i förhand.



http://prettylittleerika.blogg.se/2012/june/klanning-dilemma.html#comment

2012-06-03 @ 10:28:44
URL: http://prettylittleerika.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: