-Torsdag.

Just nu ligger jag och Lucas i våran säng och myser.
Både han och jag är lite halvrisiga så pappan och lillebroren flydde fältet idag och for till farfarn.
Dom kommer hem imorgon,men som jag saknar dom redan.
Jag är sällan och aldrig ifrån någon av mina barn så när det väl sker så tycker jag det är lite små jobbigt.

Visst har det varit skönt att ha haft en riktig myskväll med bara Lucas och ha fått rå om honom på det sättet man kanske inte hinner när han har en lillebror hemma.

Men när familjen är komplett,då mår jag som bäst.<3

I veckan har vi trots sjukdom hunnit fixa nästan klart i Liam rum.
Ja,Liam har sovit med oss tills nu.
Såklart i egen säng men i vårat sovrum.
Varför kan man då undra?
Av den enkla anledningen att det har varit bekvämt att ha honom här.
Han har inte vaknat när Lucas har vaknat på nätterna och Lucas har inte vaknat av honom.
Och kanske lite till varför han fortfarande sover med oss är att jag har liiite svårt att släppa taget..
Men nu är killen stor och ska såklart få sitt egna rum!

Vi har även hunnit köpa en ny vagn.
Vi sålde City Crossen och köpte en Scooter istället.
Bra köp tror jag!


Postat av: Rebecca

fint :)

2012-01-05 @ 23:08:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: