-Skräck serie.

Vi har ju som säkert alla redan vet titta på SoA.
Men det är med stor sorg i hjärtat vi såg sista avsnittet,och nu måste vi vänta ändå tills September 2012 innan säsong 5 kommer.
Jag håller redan nu att gå åt av abstinens!

Efter att SoA tog slut såg vi säsong två av Walking Dead.
Men alltså,visst är det ju sevärd.
Men jag kan inte säga att det är superduper jättebra.
Seeeg som bara den vissa stunder.

Men nu har vi hittat en ny serie!
American Horror Story.
Jag älskar skäck,fast jag nästan jämt håller på att skita på mig att rädsla.
Och oftast måste jag sova med lyset tänt efter att sett något obehagligt.
Men jag kan inte låta bli!

Vi har bara sett tre avsnitt men den verkar rätt lovande.
Och vissa studer är den grymt jävla obehaglig.
Hemsökt hus med en massa spöken som inte är vidare snälla,och spökbarn.
Och det är något som verkligen skrämmer skiten ur mig!



Postat av: Lisa

men börja se dexter för guds skull, ni kommer inte att bli besvikna :)

2012-01-12 @ 12:26:47
URL: http://heavenssake.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: