-Den som inga skor har,får gå i sockar?

Jag måste få berätta om en väldigt rolig sak som hände mig idag!

Jag hämtar alltid Lucas först på dagis och sedan tar vi med oss alla hans kläder och går vidare till Liams avdelning.
Vilket vi gjorde även denna dag.
Lucas stod kvar i hallen på Liams avdelning medans jag gick in och skulle hämta Liam.
När jag kommer ut i hallen igen så ser jag att Lucas gått ut och börjat gå mot bilen i MINA SKOR!
Jag öppnade dörren och ropade på honom att han skulle komma tillbaka med mina skor men han svarade bara att jag fick låna hans och sedan rundade han hörnet så att jag inte såg honom mer.

I
ett försök så testade jag få ner lite utav foten i hans skor,men det var ju inte ens lönt.
Jag förberedde mig på att få gå till bilen utan skor i enbart sockar..

Men
när jag nästan klätt på Liam alla kläder kommer han tillbaka,så jag öppnar dörren igen och säger:
Snälla Lucas,kom tillbaka med mina skor för annars kan inte mamma gå till bilen.
Till svar får jag:
Men mamma,lunga dig.Jag är ju påväg till dig.Jag har bara lånat dom lite!

Fan vad jag skrattade!

Älskade underbara unge!




Postat av: Sofia

Haha, det kunde ha blivit kallt!



När jag gick på myran brukade jag alltid låsa bildörren när mamma klev ut och skulle gå runt för att hämta mig och tydligen kunde jag sitta där ett bra tag utan att låsa upp! =)

2012-01-23 @ 19:18:43
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: sandra

Söt killen där :) -haha



Kettelbell gruppträning vad är det? Självklart kan jag hänga på! Är det bara att gå på det om man har kort på actic?? Tror faktiskt jag ska fara förbi och fixa ett halvårskort redan i veckan! Då kan jag ju försöka få hit morsan nån kväll, sen fara och springa på bandet iaf en sväng.



Ja tänk, då var man duktig. Men det är ju då... Actic är ju bra när man kan simma också. Jäkligt bra träning det där med simning! MEN skulle behöva gå ner nått (flera) kg innan jag tar på mig badkläder och far på sim :P Gick ju upp en del under båda graviditeterna.

2012-01-23 @ 21:10:51
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

haha så söt:)

2012-01-26 @ 21:14:16
URL: http://niina88.wordpress.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: