-Bilder.

Hej och välkommen nummer 48!

Jag tror jag blivit förjävla gammal.
Jag löser korsord och när jag väl ser på tv så tittar jag oftast på Svt.
What the hell happening to me?

Ungarna sover äntligen och jag ligger och petar navelludd i soffan i onnarkläder.
Kan inte vara annat än succé!
Pappan jobbar,suprise där eller?

Jag är trött,slut och riktigt färdig efter denna dag med kiddosarna.
Så istället för att bitterfitta ner mig så bjuder jag på bilder istället!

Bild ett:
Gipsdamm är mycket bättre än hårspary om man vill fixa håret.
Säg till så fixar jag åt er!

Bild två:
Lucas fick ta med sig bäbis Elias från dagis idag.
Han äter bara mackor och sover hela nätter.
Bra bäbis!

Bild tre:
Igår hade jag en skitrolig eftermiddag med EL Luco och Bibbster.
Vi lekte kurrugömma och Lucas hittade verkligen världens bästa gömställe!Sötkorvar!

Nu tackar jag för mig och hoppar in the bed!
GodNatt!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: