-På dåligt humör.

Ikväll är jag en mycket hemskt människa.
Jag blev för ett tag sen bara helt plötsligt på dåligt humör.
Eller kanske inte helt plötsligt,det fanns nog sina orsaker till det nu när jag tänker efter.

Nummer ett till varför jag blev på dåligt humör var för att Lucas somnade i bilen.
Och av erfarenhet så vet jag att det kommer att bli grymt jobbigt att lägga honom ikväll för att han förmodligen missat sitt sovtåg.
Och han behöver sina timmar med sömn,annars är han inte en roligt kille på morgonen.
Jag antar det blir mycket spring och bus och jag känner mig inte dirket taggad för det.

Nummer två till varför jag blev då dåligt humör var för att pappan i familjen far bort på Lördag och blir borta Lördag-Söndag.
Först var det tänkt att han skulle fara Lördagkväll efter att barnen lagt sig men nu blev det inte så eftersom han inte kommer att hinna allt han tagit på sig.
Visst skulle jag och kiddosarna kunna följa.
Men hur kul är det ens att sitta där och titta på när han målar?
Nä,inte alls.
Och känner jag mina barn rätt så får nog pappan måla om alla väggar ett x antal gånger om kiddosarna ska vara där.
Då är jag hellre hemma och gör något annat.
Men jag tycker inte om att vara själv på helgerna.

Nummer tre till varför jag blev på dåligt humör var för att jag nyss upptäckte att vi varken hade salami,skinka eller keso hemma.
Det är måsten för mig på kvällen..
Jag stör mig på att jag fan inte kommer ihåg att handla sånt!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: