-Mörk eller ljus?

Alltså,nu är det så att jag måste färga håret.
Men som vanligt med min beslutångest så kan jag inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha.

Just nu har jag..
Ja,vad fan har jag för färg?
Typ ljusbrun,råttfärgat och allmänt en jävla ful färg.

Ska jag göra ljus?
Det går ju ändå mot sommar..
Men för ljust hår är verkligen inte jag.
Kanske mellanblond,men hur enkelt är det att få den färgen?
Förmodligen skitsvårt..

Ska jag göra det mörkare,typ chocklad brun?
Men blir det för mörkt nu när vi går mot sommaren?
Känns det inte mer som en vinterfärg?
Fast det är ju rätt fint med en sådan chockladfärg.
Men blir det för mörkt eller inte?

Såhär är mitt hår nu:
Ljust eller mörkt?
Vad tycker ni?


Postat av: Gemini

Tror du passar i lite rödlätt... alt. Kastanjebrun med lite ljusare slingor?

2012-04-27 @ 20:02:01
Postat av: Sara

Jag tycker antingen kastanjebrun eller chokladbrun. Eller välj någon färg med lite rött i så kommer du bli jättefin :)

2012-04-27 @ 20:30:16
Postat av: bella

men rött, hur omoderna är ni? tanter har rött. Ett tips, ta inte rött.

2012-04-28 @ 09:43:27
Postat av: Gemini

Hon är ju en tant! :-D

2012-04-28 @ 09:54:59
Postat av: bella

ja egentligen, till sättet men jag håller på nått som inte är rött i varje fall. en ljusbrun eller mörkbrun utan rött inslag :)

2012-04-28 @ 13:58:28
Postat av: Janncie

Varför inte göra lite ljusa slingor? :)

Lite sådär sommar fresh!

2012-04-30 @ 21:40:26
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Håller inte med Bella,jag tycker du passar skitbra i rödtonade färger- men en mörk brun eller brun nyans- med lite eller mycket rött- det kvittar. Tycker sådana färger framhäver blå/gröna ögon bäst, och även finast mot huden och sist men inte minst- man riskerar inte att få någon gröngulaktig nyans som jag tycker brunt utan "rött" kan bli. Men testa något nytt, aldrig sett dig i platinablont eller "vitt" hår ;) Tror du kan va skitsnygg i det :D

2012-05-01 @ 14:25:32
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: