-Köpa kakor och snygga byxor.

Jag blev verkligen galet trött nu.
Barnen har precis somnat och pappan har just kommit hem från sin tur.
Nu är det min tur att dra på mig löparskorna och springa..
Jag känner noll tagg inför det om jag ska vara ärlig.
Men jag vet ju hur jävla skönt det är efteråt,så ut ska jag allt!

Strax före vi skulle äta middag idag var det en killesom gick i 8an förbi här som sålde kakor inför deras klassresa.
Jag är väldigt noga med att köpa saker av barn och ungdomnar som säljer något för laget eller klassen.
Jag vet själv hur tråkigt det är när folk bara säger nej,vi ska ingenting ha.
50 kr kan man alltid sponrsa med tycket jag.
Dessutom sa han till mig att han tyckte jag hade jävligt snygga baggyjenas på mig.
Glad blev jag,så jag köpte två askar kakor!
Varken jag eller pappan äter ju kakor,men man kan alltid bjuda bort!

Nä,
lyfta arslet från soffan och bege mig ut!

Postat av: Jeanette

Snäll du är :D mins också hur "kul" det var att sälja poklagrisar, sockar, chokladbollar och de där jäkla bingolotterna. När ja tänker efter så har ingen unge ringt på min dörr under mina 4 år här. :(( Lite trist. Brukar dock köpa fika när de står och säljer hembakat på torget. En fråga bara: rundan, springer du på Grisberget eller menar du "rundan-rundan" när du säger att du orkade dig runt rundan? :D Jobba på!! :D Tony är ju värsta löparen, 7 km :D 70 meter är jag glad om jag orkar...

2012-04-17 @ 21:48:23
URL: http://jeanhed.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: