-Helg på stugan.

Vi har precis landat hemma efter en helg i stugan.

Vi
hade tänkt fiska och köra skoter en sista gång innan vi ställer undan allt inför sommaren.
Men vädret ställde till det lite för oss,så ingen fiskning eller skoterkörning blev det.
Men vad gör det?Mysigt hade vi det ändå.
Vi har varit ute och kört massor av 4-hjuling.
Jag och Lucas tog en långsväng på skoterleden mednas pappan och lillebroren fick köra BobbyCar på gården.

Jag älskar våran lilla sovstuga.
Mysigare kan man nog inte ha det.
Alla fyra sover i en liten stuga på 15 kvm.
Att få somna till sina barn andetag,det är oslagbart!
Dessutom har Lucas blivit en sådan stor kille att han numera sover uppe i vångsängen.

Farfarn var heller inte hemma,så vi hade dessutom hela hans hus för oss själva.
Bra helg!

Till sist kan jag säga att jag tackar gudarna för fyrhjulsdriften.
Jag kommer aldrig köpa en vanlig bil igen!

image description


image description

image description

image description



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: