-Toalettstols drickning.

Liam har tagit sin oskuld när det kommer till att dricka ur toalettstolen.
Helt plötsligt var inte barnet i köket och såklart fattade jag direkt vart han tagit vägen.
Går dit och hittar honom med fingrana nere i toastolen och innan jag hinner ta honom så stopper han fingrarna i mun.
Gott värre!
Ja,det som inte dödar härdar.Visst var det så?

Jag har renast i barnens kläder ikväll och extra tungt är det att rensa i Liams garderob.
Nu är alla bäbiskläder borta,och det var bajsjobbigt att ta bort dom.
Fast jag är så otroligt nöjd med två barn så är det väl ändå klart att livmodern gör någon frivolt då och då.
Jag får snällt vänta på mer kusiner till pojkarna!

Läser förresten på Aftonbladet att en 4-årig pojke blivit mördad.
Det skär i mitt hjärta direkt jag läser om barn som var/farit illa.
Hur kan någon människa döda ett oskyldigt barn?
Det lilla barnet kan omöjligt ha gjort någon något illa..
Att livet slockar på ett barn som nyss börjat leva,det gör så förbannat ont i mig..
Lilla lilla barn..♥

Måste vi förresten hålla på att döda varandra hit och dit?
Är det inte bättre om vi alla bara stannar upp och kramar varandra?
Jag personligen tror att världens skulle bli bra mycket bättre med en massa kramar!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: