-Utvecklingsfaser och 80 års kalas.

Liam måste vara i någon sån där jätterolig utvecklingsfas nu.
Jag får aboslut inte bara gå förbi honom utan att ta upp honom,då blir det väldigt tråkigt för honom.Han ska helst bara vara i min famn och folk han inte träffar särkillt ofta får aboslut inte ta upp honom.
Sitter han snällt på golvet och jag går förbi börjar han tokgråta och ska komma upp.
Sover oroligt gör han också.Vaknar till och från under natten.
Och självklart har jag tappat bort min fin fina bok där det står om dom olika faserna.Och den boken stämmer verkligen!
Men om jag inte minns fel så har Lucas också lite såhär kring 10 månader.Och som vi alla vet så går det ju faktiskt över!

Ikväll då?
Vi har varit och firat Tonys morfar på hans 80-års dag i eftermiddag.Jag känner att jag snart kommer att rulla fram.Jag har nästan ont i magen efter all smörgåstårta och all fika jag tryckt i mig!
För övrigt så försöker jag få tråk-Tony att inse vilket fantaiskt läge dom har på sitt hus!Dom har strandtomt på Renön.
Tänk liksom att ha en båtjävel och brygga på gården!
Men nä,Tony trivs så bra och är allmänt tråkig för att vilja typ flytta dit!


Denna bild tog jag från deras altan.
HALLÅ!
Hur fint är det inte?
Förstår ni att jag mer än gärna skulle vilja bo där?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: