-Porrfilm.

Jag halkade in på en blogg som en kille och en tjej från Piteå har.
Det var ingen vanlig blogg,med vanliga bilder..
Det var bland det värsta jag någonsin sett.

Visst alla är vi olika och vi lever ju i ett fritt land,så man får ju göra som man själv vill.
Men jag skulle nog inte lägga ut sånna filmer och bilder på mig själv.(Iallafall inte gratis,allt har ett pris!)
Och när man dessutom har barn och/eller väntar barn så skulle jag nog tänka mig för både en och två gånger innan jag la upp en hemmagjord porrfilm.
Det är inte heller bara vanliga typ snopp och mus bilder.Det är saker i musen som jag aldrig någonsin och förmodligen dom flesta inte heller skulle stoppa upp där..
Och att man dessutom vet på ett ungefär vilka dessa personer är,det gör verkligen inte saken bättre.

Ibland önskar jag att jag inte var så förbannat nyfiken..

Postat av: Pilla

Nu blev då jag nyfiken också!!

2011-03-02 @ 11:07:51
Postat av: ingela och jonna

Nu var ja också nyfiken :) ja är absolut inte pervers eller så men ja vill gärna ha länken till bloggen ändå :) måste ju få se vem de är och om man känner henne/han.

2011-03-03 @ 18:34:05
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: jean

haaha..LÄNKA!! ^_^

JAg är pervers och det står jag för, eller perverst nyfiken ;) hihi



ÄR upp till dem, tycker jag. Alla är vi ju lagda åt olika håll, det du och gubben tänder på, kanske inte räcker för dem. Svårt att va anonym i en liten "håla" som Pite. Trist om ungarna får skit för det- men det är ju inte deras fel, utan de som skulle behandla eller reta deras ungar pga vad deras föräldrar gör på sin fritid :/



Så... maila mig länken :P

2011-03-08 @ 19:34:58

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: