-Mer irriterande saker.

När jag ändå håller på att skriva om saker som gör mig irriterad så kan jag väl lika gärna forsätta ett inlägg till.Men jag lovar att imorgon kommer jag att skriva minst ett inlägg om saker som faktiskt gör mig glad.

Till saken då.
Dessa personer som har mage att ställa sig på en familjeparkering som inte ens har några barn med sig.Det är inte okej att ställa sig på handikapp,men på familjeparkeringen går det alldeles utmärkt.
DET gör mig jävligt irriterad.
Hur kul tror dom att det är att gå med två ungar hur långt som helst bara för att ett jävla pucko haft "bråttom" och ställt sig på en familjeparkering?
Jag tycker det är JÄVLIGT dålig stil!Det finns ju dessa parkeringar av en anlednig.Typ av samma anledning till varför det finns handikapp parkeringar.

Nu SOLSIDAN.

(Jag lovar att leverera ett väldigt positivt inlägg imorrn!)

Postat av: Anonym

håller fullständigt med..ibland har man bara lust o gå ut o skrika på dom o sparka i bilarna...fyy...

2011-03-03 @ 20:49:41
Postat av: Anki

var såklart ja som skrev de där ;)

2011-03-03 @ 20:49:53
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Tom Madsen

Nu är då frågan om ni pratar om COOP parkeringen. Det som gör mig mer irriterad är att speciellt de äldre som tror att "Schack" Brädet är parkering. Eller vart Taxi släpper av och på folk är parkering. När man kommer där med Budbilen så vad gör man Första parkerings plats som är ledig, nog för att jag bara behöver ställa mig mitt på vägen om jag känner för det men ändå tänker man på sina medtrafikanter.

2011-03-03 @ 20:53:58
URL: http://facebook.com/pitebud
Postat av: Anki

Ja det är spännande...men man får skynda sig o beställa, var bara 56 biljetter kvar efter ja beställt igår..

2011-03-04 @ 09:33:02
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Karoline

Vi är många som reagerat på detta kanske borde vi göra nått åt saken ;D

2011-03-04 @ 15:49:16
URL: http://karolineceder.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: