-Funderingar.

Vad funderar jag egentligen på?

Jag funderar på om jag ska sätta lösen eller inte på bloggen.
Det lutar mer och mer mot en lösenordskyddad blogg.
Varför då?
För att det blir fler och fler läsare och jag har ingen som helst aning om vilka ni alla är.

Men jag kan fortfarande inte ta det sista steget till att verkligen bestämma mig.Men jag vet att förr eller senare så kommer jag att sätta lösen.
Men jag vet inte om det blir nu eller om en månad.


Postat av: Linnea

Måste erkänna att jag aldrig fattat vitsen med en lösenordsskyddad blogg bara för att man fått fler läsare, varje inlägg finns tillgängligt ute på internet, så jag menar det är ju ingen nyhet att alla kan läsa det. Jag kan förstå att man införskaffar det om man skriver högst personliga inlägg (där drar man ju också gränsen olika) men då jag själv startade min blogg så var jag fullt medveten om att jag skrev för både kända och okända människor, det är ju liksom det som är meningen med en blogg. För mig iaf =) Skaffar du lösen hoppas jag att jag får det haha;)

2011-03-18 @ 08:07:59
URL: http://nennan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: