-Beslutsångest!

Vet ni?
Jag har funderat på ett köpa en IPhone.Fast jag vet inte..Jag har suttit och funderat,och sedan har jag funderat lite till.Och jag har kommit fram till att jag egentligen vill ha en sån,fast egentligen är jag får snål.
Fattar ni dilemmat?
En ny telefon behöver jag eftersom min snart är död.Och då menar DÖD.
Och med tanke på mig bestlutsångest så antar jag att jag kommer att fundera typ 5000 gånger till!

Men om ni har några andra förslag på någon annan bra telefon så får ni ju gärna berätta det för mig!

Idag har vi haft besök av Fredde och Mia.Det blev en massa kaffe och en massa surr.Dom ska ju ha barn typ när som helst!
Så spännande!

Projektet då?
Det går framåt.Ikväll har jag satt pappan för att forsätta med det.Jag duger inte riktigt till det sista!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: