-Tråk.

Jag lovar på att jag ska bli bättre att blogga.Men jag har verkligen bloggtorka.

Vad vill ni läsa om?
Vad ska jag skriva om?
Vad tycker ni är viktigt i en blogg?


Jag tycker egentligen bara att jag skriva om samma saker.Det händer väl inte sådär jättemycket superduper spännande varje dag i mitt liv som mammaledig.

Igår spenderade vi dagen hos Madde.Louise var självklart också där.Och alla ungar!Det går så skönt och roligt att våra stora barn kan leka med varandra så att vi kan sitta och dricka kaffe och surra!
Och nu tycker jag verkligen att vi ska träffas varje vecka eftersom vi alla är hemma.
Eller hur flickor?

Idag skulle jag egentligen ta en promenad till dagis.Men Lucas vägrade som vanligt? att äta lunch.Han säger att han inte tycker om mat.
Men tyvärr så måste man ju äta!Jobbigt för han om han inte tycker om det.
Men en banan fick jag i honom och jag tog bilen istället till dagis.Sedan for jag till Lina och drack kaffe och surrade.

Men promenad tog vi iallafall.Vi gick till Moster Bella och åt middag där.Sedan hjälpte vi henne upp med lite saker hon köpt på IKEA.

Nu sitter jag här och har en unge som sover och en unge som är vaken.Liam är typ värsta galingen i gåstolen.Man måste verkligen akta sig.Idag körde han förövrigt på storebror som låg på golvet.Och jag kan ju säga att det verkligen inte var populärt!

Jajustja!Dom ska ju ändra tiderna på dagis också.Så Lucas kommer nu att vara där mellan 9-14.Men jag har inte bestämt vilka dagar han kommer att vara där.
Hur ska ni ha era dagar?

Eftersom jag själv tycker att denna blogg blivit värsta tråkbloggen så bjuder jag på lite bilder!


Pappan har hämtat hem skotrarna.


Lucas var väldigt trött igår.



Postat av: ingela och jonna

Får ni välja själv vilka dagar ni vill ha på dagis? de får då inte vi, eller nu vet ja inte men förra gången hade dom satt Tisdag, torsdag, fredag mellan 9-14

2011-01-11 @ 20:43:52
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack själv för en trevlig dag! Som du säger så ska vi träffas varje vecka tycker jag. Vad tror du om fredagar eller måndagar?



Åh så det är klart att vi får ha dom 5 timmar 3 dagar iveckan :)

Sa dom när dom ska börja med detta?

Kramar!

2011-01-12 @ 09:45:35
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: