-Inoljning.

Här har det hänt mycket idag.Jag har nästan inte haft tid att andas.Eller så inte!Jag har inte gjort många knop en dag som denna.Eller det beror väl på hur man ser på saken.Att ta hand om två pojkar kräver ju sin lilla tid.

Därimot har jag faktiskt ägnat mig åt att olja in vårat bord.Det var verkligen på tiden.Fast egentligen så bryr jag mig inte så mycket.Med en pojke på 2 år och en pojke på 6 månader så är kan ni ju tänka er hur vårat bord ser ut.Det hade säkert varit jättefint om vi inte hade barn.Men nu har vi barn och det slits så då måste jag verkligen köpa nytt snart!
Och jag vet exakt vad jag ska ha..

Jag har även hunnit vara på dollar en sväng innan jag hämtade Lucas på dagis.När jag har lite att göra kan jag fara dit för att handla saker jag verkligen inte behöver.
Är det bara jag som har det "problemet".Typ ha tråkigt shopping?

Nä,nu ska jag skaffa mig en jävla massa vuxenpoäng och se på Antikrundan.(Och i samma veva hade jag tänkt få mini-mini att sova.)


Under pågående inoljning.


Lite bättre än innam blev det!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: