-Om jag ligger med dig,blir det gratis då?

Jag känner spontant att jag inte vill ha Lucas på dagis så mycket den här sista månad innan jag börjar om att jobba.
Jag vet egentligen inte varför,men jag vill nog egentligen bara ha den här sista tiden med dom.
Att få göra det vi själva vill,att ha roligt tillsammans.
För innan vi vet ordet av det så är det vardag igen med allt vad det innebär.

Imorse
for jag och pojkarna ut till Jessicas stuga och hälsade på henne och barnen.
Vi körde 4is och barnen lekte medans vi surrade.
Klockan halv 12 for jag och pojkarna och besiktade bilen,så tyvärr kunde vi inte vara där så länge.
Men det kommer fler gånger!

Jag
visste ju att bilen inte skulle gå igenom eftersom ett hjullager är glappt.
Vi ska även göra service på bilen  men det har vi väntat med för det är väl lika bra att göra allt på samma gång.
Men HALLÅ!
6 jävla fucking tusen för en service och att byta hjullager.
Jag känner mig fan irriterad!

Undra
om man liksom kan ringa tillbaka till verkstan och fråga om jag kan få det gratis om jag istället ligger med personen i fråga?
Jag menar,han kanske ändå är skitsnygg?

Postat av: sandra

Ja alltså det kan ta så förbaskat mycket för en lite plutt grej när man lämnar in bilen. Helt jävla sjukt!!

2011-08-18 @ 09:52:31
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: