-Om väntan på faderskapet.

Om varför vi fick vänta så länge med att skriva faderskapet.

När vi väntade Lucas skrev vi faderskapet före han var född.Jag tror vi skrev under det cirka 1 månad före om jag inte minns fel.Men jag kan ju säga att dom inte var speciellt glada över att vi ville skriva det före han kom.Men det brydde vi oss som sagt om.
Denna gång när jag var gravid ägnade jag inte ens en enda tanke på att skriva något faderskap.Jag hade liksom "glömt" bort att man var tvungen att skriva det.
Så när Liam äntligen kom så blev det ju lite panik att ringa och boka tid.Jag ringde typ 2 dagar efter att han var född för att boka tid.Och då fick vi vänta ända tills nu.
Hallå!?Det tar typ 5 minuter att underteckna det.Så jag förstår inte varför man måste vänta 2½ månad för att få skriva under det.

Postat av: Nadia

Fan vad mysko! Nää, man tycker it det ska behöva ta sådan tid! Jag har dock helt glömt bort det där! Men vart vänder jag mig för att signa? :) Kanske en idé att göra det :D Kram!

2010-09-28 @ 19:33:51
URL: http://nadiahill.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: