-Allt i ett.

Vilken otroligt härlig dag vi haft idag.

Okej,dagen började en aningen tidigt för min smak.Redan klockan 5.55 hör jag Lucas vackra stämma ropa:MAMMA!JAG VILL INTE SOVA MER!!
Nä,men mamma vill gärna göra det hann jag tänkt både en och två gånger innan jag hämtade honom och gick ner.
Bara några minuter efter kom pappan när med Liam som också bestämde sig för att göra en tidig morgon.

Och helt plötsligt var morgonen i full gång.Vällning åt Lucas,tisse åt Liam och kaffe till mig och pappan.Precis som det ska vara!

Klockan 12 åkte Lucas till dagis och jag och Liam åkte till Åsa för att ta en promenad med barnen.Vi mötte upp Erika på standpromenaden och sedan gick vi till Blå Bågarna och satte oss ner och surrade.Riktigt mysigt!Tack för idag tjejer,detta måste vi verkligen göra om!

Efteråt åkte jag och Liam en snabbis till moster Lisa och hälsade på.Liam hann dock pinka ner både mig och mosters golv på den lilla tid vi var där.

Pappan slutade strax efter 15 så nu har han låååång helg eftersom han är ledig imorrn.

Ikväll har kusin Alexander varit här och busat med Lucas.Dom busar,bråkar,busar,bråkar.Men söta är dom iallafall!

Nu sover Lucas och mamma vill gärna att även Liam ska sova.Liam sover VÄLDIGT lite på dagarna,och jag hoppas verkligen att han börjar sova någon timme till under dagen.För på kvällarna är han hur övertrött som helst,och då är det ju svårt att få honom att komma till ro.
Men vi jobbar på rutiner!

Imorrn ska vi tvätta bilen och se får vi se hur det blir med bilen vi har hittat.Jag vill,vill,vill!

Postat av: Jennie och Norah

Jag är en sån som alltid har haft plastblommor,men nu har jag faktiskt 5(!)levande blommor,vilket är rekord för mig =) Dock är det såklart plast dom i fönstret,men har 4 levandes i köket och en i vardagsrummet.Och dom lever än så länge =)

2010-09-10 @ 12:36:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Haha,jag har haft samma problem!Jag fick t.o.m en garderobsblomma att dö,såna som man ska knivhugga i stort sett för att dom ska vissna.Men nu har jag lyckats hålla mina levande sen vi flyttade in,hör och häpna!Men det är väl bara en tidsfråga =)

2010-09-10 @ 13:59:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack själv. Det var riktigt trevligt! :)

2010-09-10 @ 20:17:41

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: