-Vintern kommer.

Jag tror nästan att vi är klara med alla förberedelser inför vintern.Liam vinterkläder är nästintill klara.Liam har:En overall från LASSIE som är supervarm.1 par Hestra handskar.En Lindbergs mössa.Det enda som saknas för honom är några duntossor.Jag vet exakt vilka jag ska köpa.Men jag måste vänta tills dom får in i hans storlek.
Underställ och ett fleeceställ har även Liam.

Lucas då.Lucas har:En PoP dress(vinterjacka,täckbyxa)en Verbier overall och nu ska jag beställa en Gneis overall till honom.Det borde väl räcka som vinterkläder?
Han har även 2 par Hestra handskar.Massor av mössor och en luvmössa från Reima som han ska ha under hjälmen.2 par Kuoma skor har han också.Ett par som han ska ha utan tjocksockar och ett par som han ska ha tjocksockar i.
Jag funderar även på att beställa ett underställ från Gneis till honom.Det är viktigt att han inte fryser i vinter när vi ska åka skoter.

Det är ju nästan ett heltidsprojekt att fixa vinterkläder till grabbarna grus.Men dom ska verkligen inte behöva frysa!


Postat av: Erika

Vart har du hittat understället till Liam?

2010-10-24 @ 10:02:40
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: