-Tradera,Mallorca och skoter.

Igår kammade vi nästan hem 2000 kr på två saker på tradera.Inte dåligt va?

Det är nämligen så att jag och storasyster börjar sälja iväg alla bäbis kläder.Och det är verkligen inte lite saker!Varför har man typ 4 olika vinterjackor i storlek 80?

Och nu kanske ni undrar vad vi ska göra med alla pengar vi "tjänar"?
Nä,vi ska inte ta dom själv om det är det ni tror.
Vi ska faktiskt åka till Spanien/Mallorca var det tänkt med Lucas och Alexander till våren/för sommaren.Lilla Liam får stanna hemma med sin pappa eftersom han är så liten!
Personligen gillar vi nog båda Cypern mest.Tyvärr är det ju rätt dyrt att leva där.Men jag tror nog att Mallorca blir super bra!
Det är iallafall något jag verkligen ser faremot.Bara börja banta på allvar snart,så att jag är snygg i bikinin.

Annars då?Tony har äntligen hittat en skoter han vill ha.Tror pojken börjar få lite panik nu när han står utan skoter!Den finns i Kiruna så det är ju inte tvärgjort att köra dit.
Men en skoter som enbart är 1 år gammal och enbart gått 105 mil måste ju vara i nyskick.Det står det iallafall på anonnsen.
Så han ska ringa närmare helgen och säga att om killen släpper den för 115000 tusen kommer Tony och köper den!
Hoppas,hoppas!För nu är mina öron trötta att lyssna på en Tony som inte hittar någon skoter!

Ha en bra dag!


Ski-Doo Renegade Backcountry X 800R 2010.

Postat av: Karoline

haha visst kan man bli tokig på dem. Min kar höll på driva mig till vansinne när han tyckte jag skulle kolla på alla skotrar han hittat på blocket -haha- Tillslut hittade han en likadan som eran fast en 08 och 600 (vad det nu står för, motorn?) Så nu står pärlan i garaget och väntar på snön och tjatet här inne är numera försvunnet =)) (kan ju skvallra om att han är sjuk pedant så lätt är det inte att hitta skotrar i hans smak)

2010-10-12 @ 10:31:36
URL: http://karolineceder.blogg.se/
Postat av: lisa

ja det blir ju perfekt om han ska till kiruna för pappasen skulle ringa på den i gve åt mig och är den kvar så är jag intresserad av den, kanske vi kan passa på att hämta dem samtidigt, eller i så fall är det ju bästa att göra så...men frågan är ju om tony vill fara på roadtrip med mig, heheh...

2010-10-12 @ 10:50:39
URL: http://lilund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur har ni råd med allt?Jag menar, ni har ju flera skotrar och en fyrhjuling va? Och av bilderna att dömma har ni nyrenoverat hela huset.

Och du är väl mammaledig?

Jag antar att ni har mycket lån.

2010-10-15 @ 10:32:23
Postat av: Astrid Bolund

Tycker mycket om det du skrev! Spännande att se en del fina grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-30 @ 13:30:38
URL: http://jade.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: