-Ring,Ring!

Jag har egentligen inte så mycket på hjärtat idag.

Sitter och väntar på ett telefonsamtal som jag hoppas ska vara posetivt.Annars kommer jag att bli lite ledsen faktiskt.

Lucas är på dagis,Liam sover.Och i övrigt hänger Bella med mig.

Liam måste vara i en period då det bara duger att sitta i famnen.Direkt man lägger honom ifrån sig han skriker han som att kniven skulle sitta i honom.
Men eftersom han även har en storebror så får faktiskt herren skrika en stund ibland.Det är en skillnad från 1 till 2 barn.Nu finns faktiskt inte tiden att ta upp honom så fort han skriker.Håller jag på med en sak till Lucas som kanske tar 1-2 minuter så måste faktiskt Liam vänta.

Ha en bra dag!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: