-Öroninflamation och dåligt samvete.

Stackars Lucas.Här har han tydligen gått och haft öroninflamation ett tag utan att jag eller pappan märkt något..Snacka om att jag känner mig som en bajsmamma just nu.Jag har skitdåligt samvete över att jag inte märkt något.
Lucas har ju egentligen aldrig sagt något heller.Det var först inatt som han sa att han hade ajajajaj i örat.

Farbror doktorn tittade i örat och sa att det är påväg tillbaka.Han är fortfarande irriterad och det är förståerligt att han har ont när han sover,men att det håller på att läka.
Vi fick ingen pencilin eftersom kroppen verkar sköta om läkningen själv.Men doktorn sa att om han fortsätter att klaga över att han har ajajajaj i örat så kommer vi ju självklart tillbaka.

Vad jag lärt mig av detta?Att Lucas ljuger inte när han säger att han har ont.♥

Postat av: manja

jag förstår precis din känsla, det verker i mamma hjärtat. hur många gånger har det inte hänt att man har sagt att det var inget fara då de ramlat eller dyligt och sen har det visat sig att det vara rejält...det är inte alltid lätt=)

2010-10-05 @ 18:53:22

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: