-Nu är det klippt!

Jag har klipp mig idag.Väldigt behövligt eftersom jag såg ut som fan själv i håret.Luggen därimot ska jag in med imorrn.Jag blev skitnöjd när jag satt där,men när jag kom hem passade jag inte i det!
Det är jävligt skönt att få sitta där i lugn och ro och bara skvallra med min frisör.Tänk att man uppskattar så lite när man är tvåbarnmorsa!

Efter middagen for jag och Bella med Liam in till stan.Och jag hittade det jag sökte.Mer än så kan jag inte säga.Men inom en ganska snar framtid så kommer ni att fatta varför jag gör vissa saker!Av samma anledning är jag väldigt osocial just nu.Men jag återkommer senare med detta!

Nu sover Lucas och Liam ligger här och luftar snoppen.Imorrn ska jag försöka hinna färga håret iallafall.

Det var allt från mig idag.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: