-Navelludd.

Nu är iallafall bromsklossarna på bilen bytt.Men den är fortfarande riktigt jävla skitig.Jag ska ta tag i det problemet imorrn.
Fast visst borde det nästan vara personerna som gjort bilen skitig som ska få tvätta av den?
Det tycker lilla jag!

Jag är trött.Faktiskt riktigt jävla trött.Storebror sover,så nu är det bara en liten pojke kvar som snart ska sova.Och när han somnat kommer jag att lägga mig i soffan och peta navelludd.Ska inte röra en hand ens.
Jag ska tvinga Tony att göra en macka och lite fil till mig.Kanske han även får förtugga mackan så att jag ska orka äta den!

Sen kan jag även tillägga att jag fortfarande står och stampar på dessa förbannade 57 kg.Inte för att jag anstränger mig så mycket som jag borde för att gå ner isådär 3-4 kg till.Jag tycker personligen att dessa kilon ska rasa av mig,för det är ju jobbigt att behöva anstränga sig!

Nä,nu har jag inget mer viktigt att berätta för er.Jag svara på kommentarer imorrn!

Nu,söva unge.Sen,Soffan och navelludd!

(Glömde ju att säga att våran lilla Lucas har namnsdag idag.Grattis på dig min älskade lilla prins!)

Postat av: Jennie och Norah

Ja det är jäkligt frustrerande att inte veta vad man vill bli..Tänk så enkelt allt hade varit om ma gjort det!Jag gick ju Samhälls,men borde iaf läsa upp matte B,så vi får se om det är ett steg jag nångång orkar ta =)



Vad gick du på backa?Bygg eller?

Kanske dum fråga med tanke på ditt jobb =)

2010-10-18 @ 19:48:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Linda

grattis lucas!

2010-10-18 @ 20:31:59
URL: http://lindta.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: