-1144 kr i månaden för 15 timmar i veckan.

Vi betalar 1144 kr i månaden för 15 timmar dagis i veckan.
Lucas har varit på dagis 4 dagar på 2 veckor.
Så man kan säga att vi ger bort våra pengar.

Visst det är billigt jämfört med andra länder.Men det är ändå helt sjuk att vi enbart betalar 100 kr mer i månaden för en heltidsplats när vi jobbar.

Vissa dagar funderar jag på att säga upp den.Men det vore dumt att göra det eftersom han gillar att vara på dagis.
Fast eftersom jag sällan och aldrig ids fara med honom så kastar vi ju nästan pengarna i sjön.


Postat av: Nadia

Det är definitivt helt sjukt!

2010-10-08 @ 12:50:56
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Sofia

Jag förstår att det inte riktigt känns värt det... Om jag var du hade jag nog sagt upp platsen och gått till öppna förskolan de dagarna istället. Sen kan ju båda två börja på dagis samtidigt sen. Om du ändå funderade på att byta dagis så måste han ju ändå skolas in en gång till.

Så hade nog jag tänkt iaf.

2010-10-08 @ 13:26:37
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: