-MVC

Jag är precis hemkommen från ett besök på MVC.Förutom mina sammandragningar hit och dit så var allt annat rätt bra.Men det som inte alls är bra är att jag hela tiden får sammandragningar.Dirket jag ska göra något så kommer dom smygande.Men lägger jag mig ner och vilar en stund går det över.Men BM tyckte ändå att jag ska ringa till förlossningen eftersom en dag kanske det inte går över.Hon verkade lite oroligtså nu är jag ännu mer orolig.
Men så länge bäbis stannar i magen är jag nöjd!

♥-slagen låg på 144slag/minut,samma som Lucas om jag inte minns fel.
Undra vad som kan gömma sig i magen.Pojke eller flika?Jag börjar nästan att tveka själv!


SF-måttet
låg på 27!Vilket gör att jag denna gång hamnar över på kurvan.Men inte konstigt,men tankte på att våran bäbis tydligen har rätt mycket vatten att simma i.

Blod-värdet låg på 114,vilket är lite lite.Men eftersom jag absolut inte vill äta järntabletter så ska jag äta blodpuddig morgon/middag/kväll.Skämt åsido!Måste nog börja ta tabletter iallafall..

Vikten då..Egentligen vill jag inte alls prata om den.Jag blir allmänt jävla deppig varje gång jag ställer mig på vågen..Men den visar iallafall +7kg från inskrivningen.Jag har alltså gått från 53-60kg på typ 25-26veckor.Här går det undan!Jag börjar bli en dunderklump..




Postat av: Jonna

Du ska inte lägga för mkt intresse på vikten, på kortet du la upp var dte ju bara en mage man såg! :) Hehe ni kör ganska mkt, skoj då hela familjen far tillsammans ;)



Okej du kände ingenting, men hur märkte du att det var dags då? Gick vattnet eller?? KRAM

2010-03-29 @ 14:14:40
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linda

såå sött! =)



jo, allt är bra med oss. less denna förbaskade snö bara! det behöver inye komma mer, men enligt vädret bådar det inte gott!



vi ska till rhodos med svärföräldrarnan=]



hta det lugnt o vila nu så bebben behagar stanna i mammas mage!



kram kram

2010-03-29 @ 19:56:47
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa det var skoj :) Prata lie förlossning och så.. Japp sova passar jag på, man vet aldrig när det minskar ;)

Jamen samma där som med bristningar, du får ju nått fint för det. Även om det inte är det roligaste att se ut som en heffaklump så är det ju för lillen ;)

Åhåå det lät ju som helt okej alltså.. men det du kände då du klippte gräset var det sammandragningar då eller? Och du for in för att det var täta eller vad? du hade inte värkar med 3-4mins mellanrum då du for in?

Hehe känner inte att vi är klar med allt, har obyygt säng, inte packat nån väska och lite annat smått och gott. Men jag tror att dte hinns före vi far in, man brukar ju få vänta innan man kan komma som förstföderska ;) haha.

Får se när det bär av helt enkelt.. :) KRAm

2010-03-29 @ 21:57:58
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jean

Vad bra att du mår fint. Du får ta det lugnt! :D

Du är ju ingen dunderklump, de där extrakilona ryker fort då den lill* kommit ut! Man får bli lite fet då man väntar bäbis ^_^ Kram!

2010-03-29 @ 23:23:17
URL: http://art-of-jean.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: