- F r e d a g -

Då var det äntligen helg igen!Och som jag längtat.Det börjar gå allt tyngre på jobbet nu.Inte för att jag har ont någonstans och foglossning har jag inte heller.Vilket jag aldrig haft,inte när jag väntade Lucas heller.Vilket vi i sin tur är väldigt glad över att slippa.
Men..Det går så förbaskat tungt att börja sig ner hela tiden.Jag är ju liksom van att vara en liten sprätt,inte en VALLEVALROSS som jag känner att jag är just nu.Allt jag ska göra tar dubbelt så lång tid.Och eftersom jag har jävligt kort stubin så brinner det många gånger för mig..
Nästa vecka ska jag bara jobba med sådant som är högt upp!Eller så kanske jag städar,för det kan jag iallafall!
Jag ska inte klaga,men lite måste man ju faktiskt få gnälla!

Jag undrar om Lucas har en liten släng av magsjuka eller..Han har inte spytt,men han bajsar bara "gult vatten".Ingen matlust har han heller.Men vi HOPPAS att han inte åker på någon vinterkräksjuka och vi HOPPAS att han enbart ätit något olämligt.Jag tror på det sistnämda,eller jag hoppas på det sistnämnda!

Jag och lilleman har även vi varit riktigt duktiga nu i eftermiddag.Vi har hjälp våran pappa och skotta lite.Enda fusket är att Tony kan köra snöslunga och jag skottar förhand!
Men jag ser det som träning!

Ikväll blir det väldigt lungt.Blir en film och eftersom det är Fredag så får vi äta godis och chips!

Hoppas ni alla har en riktigt mysig Fredagskväll!

Älskade unge!♥



Postat av: Linda

Var det du som kommenterade ang dagis? Går inte att ta sig in på namnet... =)



Jag vet inte vars man ska skriva in dom valen då?!

Jag vet nte vart vi ska välja, får vi detta sålt så blir det väl fel hursomhelst!

2010-03-19 @ 21:06:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jane

sötis =)

Så stor han blivit =)

2010-03-19 @ 21:27:46
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är ju för söt :)

2010-03-21 @ 15:55:24
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: