-Boyz´n in the hood

Igår fick jag äntligen mina filmer jag beställt!Tyvärr en vecka sent,men bättre sent än aldrig.

När Lucas somnat blev det en nostalgitripp delux!Jag har bara beställt filmer som vi såg när vi var sisådär 13-14år.
Inser ni hur många minnen som kom krypande igår när jag låg och tittade på filmen:Boyz´n in the hood.Helvete vad vi nötte den filmen alltså!Och fortfarande efter "alla" dessa år är den lika bra.
Och nog attsingen gråter jag lika mycket i slutet nu som jag gjorde första gången jag såg den!
Jag säger bara,NOSTALGI!Underbart!

Någon som har sett den?
Om inte,se den!


Postat av: Malin

Jo precis så gjorde Tindra med..men nu till slut när hon var 1 år och 8 månader lyckades vi klämma in pippi :P

2010-03-26 @ 07:46:04
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Jessica

Jag kommer inte ihåg den filmen, vad handlar den om? Minnet är ju inte det bästa just nu iof =)

2010-03-26 @ 09:35:37
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: