-Krigskadad Lucas.

Nu kan jag berätta för ett att våran gräsmatta är klippt!Våran gård är ungefär 1300kvm,så visst har jag varit duktig?Men tro inte att jag fick igång den själv.Nog fick pappan allt dra igång den.Och det värsta är ju att den startar dirket han drar.
Undra om jag är svag?

Vi hade moster Lisa och kusin Alexander här på middag idag.Pojkarna fick krovstroganoff medans vi åt nå "tortilla i ugn med köttfärsgjejs".Det var ruskigt gott,och jag kommer garanterat göra det igen.
Pojkarna har som vanligt varit ute hela eftermiddagen och lekt.Man kunde då tro att Lucas hade hela sandlådan i håret när han kom in för kvällen!Men barn ska vara skitiga.Skulle vara värre om han bara stod stilla och inte rörde sig alls!

Lucas har fått en liten "krigsskada" på dagis idag.Hans ena kind är nämligen helt uppskrapad.Han skulle klättra upp på en sten men ramlade ner och krapade sin kind.Och eftersom jag vet att han är en liten "klasklättermus" så förvånadar det inte alls mig!Det är liksom sånt som händer när man heter Lucas Persson!
Sötprutten våran!








Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: