- B a r n v a g n s j u n g e l -

HJÄLP!
Vi har lite smått börjat kollat runt på olika syskonvagnar nu.Det är ju oftast så lång leverenstid så vi hade väl tänkt beställa en efter att vi varit på UL.
Men nu kommer den stora frågan.

Vad ska vi ha för vagn?


Vi är ju Emmljunga frälsta,men tyvärr så tycker vi att deras syskonvagn är så himla klumpig.Man vill ju faktiskt kunna gå i butiker.
Sedan har vi ju denna Urban Jungle,som vi också tycker är fin.Men den är ju också så himla bred,vilket är ett stort minus!
Men då kommer vi till Phil&Teds syskonvagn.Det verkar ju helt suverän.Jag blev smått förälskad i den när jag såg den.Men det finns ju tre olika modeller på den.Och självklart 3 olika prisklasser.
Men eftersom jag inte känner någon som har en sådan vill jag veta om ni hört något om den eller om ni kanske har en själv?
Jag skulle vilja veta lite för och nackdelar om just den vagnen.På barnensHus säger dom ju såklart att den är jättebra.Och på olika forum som jag läst på har den fått fina betyg.
Men jag är ändå lite osäker!
Jag behöver verkligen hjälp.Jag har riktig stor beslutsångest alltså!

Jag fastnade verkligen mest för denna vagn.

Vad tycker ni?


Postat av: Sofia

Alla jag vet som har haft den, har sålt den ganska fort. När den lilla blir lite större och vill kunna se lite så kan den ju inte se nånting där bakom.

Den ser ju onekligen väldigt smidig ut, men jag har inte hört nån som är speciellt nöjd.

2010-01-02 @ 10:38:51
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är ju absolut smidigare att ha syskon på det viset, än en bred med dubbla säten. Är man tex på stan så är det ju inte ens särskilt barnvagnsvänligt på barnavdelningarna.

Men som ovanstående skriver så är det ju en tidsfråga innan den lill* börjar vilja sitta upp för att se någonting.

2010-01-02 @ 14:09:22
Postat av: Jean

jag tänkte genast "huh så tråkigt för ungen där bakom!". Man kan ju inte se något där, förutom allting som svishar förbi på sidorna. :/

2010-01-06 @ 07:46:51
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: