- S ö t -

Vi la ut Lucas i vagen efter lunchen idag.Han somnade rätt fort,men vaknade efter bara 20minuter.Kanske inte sådär jättelyckat?
Men jag tog in honom och tog han till soffan.Han var ju jätteledsen och trött.Men jag la ner honom iallafall och började ta av honom tjocksockarna.
När jag ska börja ta av honom overallen så sover ju pojken!Det hör som sagt inte till vanligheterna att han somnar bara sådär!
Han sover än,iförd overall,vantar och mössa!Och eftersom han ser alldeles för härlig ut där han ligger och sover så måste jag få visa några kort jag just tagit på honom.Han ser verkligen fridfull ut!



Postat av: Jane

hihi vilken gofis =)

2010-03-07 @ 19:40:25
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: