- T u t t f r i -

Självklart blev det skoter för hela familjen idag.Hur dom kan man vara mot sina barn om man skulle vara inne en sådan här vacker dag?
Vi var ute och körde med Lucas morfar idag.Fast när jag tittade på klockan och insåg att klockan redan var 11.30 begav jag och lilleman oss hem för att äta lunch.
Fick nästan en sån där "bad" mom feeling när jag insåg att jag nästan glömt bort lunchen för lillman.
Personligen tror jag inte Tony eller pappa blev sådär jätte ledsna när vi for hem!
Dom kom iallafall inte hem förrän vid 15.00snåret,så så tråkigt kan dom ju inte ha haft utan mig!

Jag och storasyster var iallafall iväg en sväng på EM.Inga fynd,men roligt att bara göra nått.

Sedan måste jag få berätta något STORT!
Våran älskade lilla prins har vid slutat helt med tutte!
Hur underbart är inte det?
Nu är det 3veckor sedan han sist använde en.Inte ens när han sover vill han ha tutte.
Anledningen?
Dessa jävla virusblåsor han hade i mun och hals gjorde ju så att han inte kunde suga på tutte.
Och när han blev frisk ville han inte alls ha tutte.
En bra sak kom iallafall från dessa jävla blåsor!
Vi är VÄLDIGT NÖJDA!


Postat av: Malin

Det var bra gjort :) trots virusblåsor!

2010-02-15 @ 10:49:47
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Jane

men va duktigt!

Det va länge sen du la in nån bild på lilleman nu =)

2010-02-18 @ 09:24:48
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Jessica

Får hoppas att han inte börjar om som tröst när den andra bäbisen kommer.

2010-03-05 @ 09:21:36
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: