- B H -

Kan väl börja med att säga att hela denna familj nu går under namnet snoriga familjen.Det rinner bara snor i denna familj just nu.Vet inte hur mycket papper eller näsdroppar det går.Men det är en hel del!
Som tur var är vi bara snoriga,och inget annat!
Inget ont i halsen eller feber är!Så det går nog över rätt fort antar jag!

Vi har iallafall precis kommit hem från stan.Eftersom mina tuttar aldrig verkar sluta växa.(Till Tonys glädje)Så var jag tvungen att hitta mig några nya bh;ar.Så nu himlar har jag köpt något förstora så att det finns att växa i!

Lilleman sover nu,men efter att han behagar att vakna ska vi ut och köra lite skoter.
Det går ju absolut inte att sitta inne en sådan här dag!

Nä,nu ska ny bh´n på innan tuttarna kvävs i denna!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: