-Vuxenpoäng.

Egentligen ska jag inte ha tid att sitta här eftersom jag egentligen måste börja typ julstäda.Jag hade tänkt att börja med vardagsrummet efter att vi ätit lite frukost.Köket måste jag vänta med tills jag hämtat mammas grej.Det går hur mycket fortare med den än vad det gör när man torkar typ luckor förhand.

Granen skulle vi ställa upp igår.Men tror ni dom hade typ något pynt på Coop?Nä.Några röda kulor var det enda jag hittade.Så jag måste på jakt efter lite glitter och en stjärna idag.

Vad jag mer skulle ha behövt göra idag?Ja,det listan kan göras hur lång som helst..
Jag skulle ha behövt in till stan för att panikhandla det sista,handla några fina julkläder åt pojkarna.Och om jag nu ids ta mitt arlse in till stan idag så hoppas jag att jag sedan är klar med allt vad som heter julklappar.
Då borde jag ju kunna änga resten av veckan åt att städa och laga lite mat/godis/fika.

Fan alltså.Jag får bara ihop mer och mer vuxenpoäng.Snart är jag ju värsta bullmamman!

Nä,detta duger inte!

Postat av: Jessi

Det finns massor med pynt på både öb och dollar. Dom ahde tom rea på det på öb

2010-12-21 @ 13:05:19

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: