-Allt om inget och bilder förstås!

Ikväll har jag haft lite lördagsmys med pojkarna.Vi har ätit popcorn och tittat på Shrek.Lucas gillade popcorn och det var även väldigt roligt att nypa sönder dom och lägga ner smulorna i soffan.Jag tror nästan jag dammsugat upp 20 miljoner popcorn.Men det får man ta när man har Lördagsmys med en 2 åring!
Liam har suttit i sin "Jungeltrumma" och sovit mestadels.Men nu när storebror gått och lagt sig ska han också få komma till mamma.Nu är det hans tur att få lite "mamma-tid".
Eftersom Liam har en busig storebror så hinner man inte riktigt med att gosa så mycket med Liam på dagarna.Så det passar ju perfekt att Liam vaknar till liv när storebror somnat.Då känns det som att man "hinner med" båda två!Man vill ju vara med båda så mycket som möjligt ju.Älskade barn.♥

Pappan i familjen är i A-jaur med pojkarnas morfar och hämtar Haki-ställningen.Förhoppningsvis får vi ju våra nya fönster redan på Tisdags och då är dom förhoppningsvis uppsatta redan nästa helg!

Nu ska jag ha lite Lördagsmys med Liam innan han somnar för kvällen!


Glass i badet.

En glad Lucas påväg till farfar.

Lördagsmys med popcorn och Shrek.

Det är spännande på tv´n.

Liam myser i soffan.

Liam sov mest när jag och Lucas hade Lördagsmys.

Postat av: Jonna

SÅ mysigt ni ser ut att ha det :) Pojkarna är så söta ;) Gillar FP Rainforest "djungeltrumman". Ser ut att mysa bra där! Kram

2010-08-07 @ 22:27:17
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: