-Mys dag.

Eftersom gårdagen blev väldig kalasig så tror jag att vi alla behövde en väldgt lugn och mysig dag idag.Sagt och gjort.Idag har jag och småpojkarna bara varit här hemma och myst.Vi har även börjat höststäda lite grann.Vardagsrummet är klart.Bara resten av huset kvar!Men det kan bli väldigt många pauser när man har två småpojkar som gärna vill ha mammas uppmärksamhet hela tiden.
Lucas har hjälpt mamma att städa,medan lillebror mest spenderat tiden i "jungeltrumman".

Förresten har vi varit iväg två gånger idag.Imorse åkte vi till pojkarnas mormor och morfar för att säga hej då.Dom är nämligen i Cypern i detta nu och kommer inte hem förrän nästa Måndag.
Och till middag blev vi bjudna på blodpalt hos pojkarnas G-farmor.Det är dom svängarna vi varit på idag.Resten av tiden har som sagt spenderats i huset lugna vrå.

Man behöver verkligen sånna hära dagar också.Nu känns det som att jag fått ny energi.Och imorgon hade jag tänkt att vi skulle hinna putsa minst tre fönster till.Hoppas bara att pojkarna vill samarbeta,för det är ju som sagt dom som bestämmer!


Storebror var väldigt generös med sina verktyg.Lillebror fick låna alla!

Såhär hittade jag Lucas.Våran egen klas klättermus.

Lucas ville också testa sova i vagnen.

Jag har bytt och strykigt 3st olika gardiner idag.Tillslut satte jag tillbaka dom som redan satt där..

Kanske jag använder dammsugaren för mycket?

Och en bild på lillebror!

Postat av: Kristine

De är verkligen sjukt söta, dina pojkar. Verkligen!

2010-08-23 @ 20:45:33

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: