Liam har nog lite ont i sin lilla mage jus...

Liam har nog lite ont i sin lilla mage just ikväll.Plus att han är lite snorig gör nog inte saken bättre.Men när han är lite ledsen så brukar han få ligga vid tissarna eftersom han brukar lugna ned sig lite då.Men nu är det så att Liam har smittat mig med torsk på tissarna och det gör så jävla ont när han suger så det går bara inte.Men det gör inte riktigt lika ont att pumpa,så jag pumpar ut också får han dricka ur flaska.Men det är ju så typisk att det ska hända nu när jag gärna skulle ha honom uti tissarna så att han blev lugn.Iallafall så har jag fått något lila medel som jag ska smörja i Liams mun och på mina tissar i 3 dagar.Så nu hoppas vi på att det ska hjälpa.Det enda roliga med detta är att det ser ut som att Liam ätit blåbär och att mina tissar ser ut som smurftissar!


Postat av: Nadia

Haha vad fräsigt med lite smurftissar! :D

Däremot får du gärna berätta vad torsk är för något. :) Jag har ingen aning! Att dom små liven får i hårbotten osv vet jag, men torsk har jag aldrig hört!



Sov gott. :)

2010-08-30 @ 22:35:22
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad heter det lila du smörjer på tungan?

2010-08-31 @ 08:25:19

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: