-Staaan,och 36 på byxor.

Det blev stan idag.Fast vi for inte själva.Pojkarnas mormor,moster Lisa och kusin Alexander följde också med.Roligare ju fler man är.Fast Lucas och Alexander är verkligen som två virvelvindar.Det gäller att hänga med i svängarna!
Liam sov sig som vanligt igenom shoppingen.Tänk att vara så omedveten om allt!Gode fränt ändå.

Jag har handlat ett par byxor,loose fit.Eftersom jag är lite tjockare än vad jag brukar vara så vill jag helt inte visa min "föda barn" figur.Men vi jobbar på det.Det är iallafall storlek 36 på byxorna så jag kan ju ändå inte vara så tjock.Fast fläsket kanske har lagt sig på andra ställen nu?
Skitsamma.Jag är nöjd att jag fick på mig en 36a.

Lucas presenter är klara nu.Tror jag iallafall.Nu ska vi bara slå in dom.Älskade unge som blir 2 år på Måndag.

Nu sitter vi och väntar på pappan i familjen.Jag HATAR när han jobbar full dag på Fredagar.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: