-I min värld.

Jag är helt enkelt så jävla kär i livet just nu.Jag går liksom i min egna lilla lyckobubbla hela tiden.Jag känner mig väldigt lyckligt lottad.

Igår efter att storebror gått och lagt sig gick jag och lillebror ut till pappan.Pappan håller nämligen på att bygga mig ett "skjul" som soptunnorna ska stå i.
Jag satte mig iallafall på altanen och ammade Liam.Så underbart att sitta ute och amma medans solen håller på att gå ner.Att bara få sitta och filosofera medans Liam ligger så nära,det känslan går inte att beskriva..
När han ätit klart bäddade jag in honom i en filt och sedan satt vi bara där.Kollade på när pappan byggde.

Och att få se när storebror pussar och kramar lillebror,det värmer i mig så otroligt mycket.Visst,ibland blir det lite för hårt kanske.Men Lucas är ju inte så stor han heller.

Imorrn fyller älskade kusin Alexander 3 år.Och självklart blir det kalas!Alexander kom hem i Måndags,och Lucas blev verkligen jätteglad när han såg sin kusin.Dom har nog saknat varandra rätt mycket!

Nu har storebror somnat för kvällen.Så nu ska jag bädda in lillebror i en filt och sedan ska vi gå ut och titta på vad pappan gör.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: