-Tvättmaskinen är DÖD!

Tvättmaskinen är död!Tvättmaskinen är död!
Okej,det kanske inte kom som någon större chock eftersom där är från 1990.Men varför just nu när jag har hur mycket tvätt som helst?
Jag vet,efter att ha tjänat min familj med 3 flickor i nästan 20 år så förtjänar den väl att få åka till tvättmaskinshimlen.
Nu kanske jag får en tvättmaskin jag förstår mig på.För ska jag vara ärlig,så har jag egentligen aldrig försått hur den vi haft fungerat!
Jag har bara rört lite knappar här och lite knappar där när jag bytt mellan 40-60 grader.

Men en sak är säker när jag får min nya tvättmaskin.
Det kommer att vara FÖRBJUDET för min målarkludd att tvätta sina arbetskläder i maskinen.
Personligen tror jag att var det all målarfärg som lossnar från kläderna som spikade sista spiken i kistan för tvättmaskinen..
Tony ska få en egen maskin i garaget när det väl är byggt där han får tvätta sina målarkluddkläder!

Postat av: Nadia

Tack söta! Men vet du? Jag försov mig och sov halva dan :( Nya tag imorgon och då hoppas jag att jag får en tid fort hos BM så jag får veta. :)

Föresten, hade du en privat blogg också? Vill minnas att jag läste det någonstans? Kan inte du isf skicka lösenordet till min mail? [email protected] Annars så blir det som ingen ordning men ska fixa en mapp i hotmail nu med blogglösen :)

2010-04-08 @ 13:31:10
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: