-Pojke eller flicka.Det är frågan..

Dagens färgning blev bättre än gårdagens.Igår såg jag nämligen ut som en fjortiz som färgat sitt hår själv för första gången utan lov typ.Men om några veckor och några fler färgningar så hoppas jag och tror jag att jag kommer ha just den hårfärgen jag hade tänkt mig.
Bara att kämpa på!

Idag har jag varit på besök hos Erika och lilla Celine.Så liten och söt hon var!Jag har så svårt att fatta att Lucas faktiskt varit så liten en gång.Nästan skrämmande att han redan fyller 2 år.Och om 80dagar har även vi en liten en.Fatta att jag längtar!
Eftersom alla verkar få tjejer nu så är jag väldigt osäker på vad vi har i magen.Ska verkligen bli roligt att se!

Till middag blev det Max med tjejmaffian.Eftersom jag älskar kyckling blev det en Delifresh Kycklingburgare,och gott var det!

Lucas ligger nu och försöker? sova.Jag vill att han ska sova,men Lucas verkar ha andra planer!Han surrar på för fullt iallafall.

Ja just ja!Pappan i familjen är ju påväg hem!Underbart!

Postat av: ingela och Jonna

du har inte kolla i den kinesiska kalendern vad de står där att du ska få? när jag väntade Jonna tydde alla sån där tecken på tjej och ja...sen kom lilla jonna =) hehe

2010-04-20 @ 19:32:58
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: