-Nya bilar hit och dit.

Jag har ju nästan glömt att berätta att våran älskade lilla bil är borta nu.Det är med sorg i hjärtat jag sålde iväg den alltså!
Fränare bil får man leta efter.Och eftersom den var så pyttepytte liten kunde man parkera överallt.Det var nästan så att man kunde parkera på berdden,så liten var den!
Helt allvarligt så tyckte jag väldigt mycket om det.Kanske mycket för att jag är liten och den var liten.Men nu är den borta!
Tony har ju som sagt firmabil nu,och då står vi ju helt plötsligt med 3 bilar.
Hur onödigt är inte det?
Men summan av kardemunnan är att vi nu ska köpa en ny bil.Eftersom vi nu bara har en familjebil så ska vi köpa en disel med fyrhjulsdrift.
Och såhär långt är vi väldigt sugna på Skoda Octavia Scout.Och det är mycket möjligt att det blir en sådan också.

Den skulle vara helt perfekt för våran familj!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: