-Jag kommer att fuska lite igen!

ÄNTLIGEN är alla dessa papper jag haft liggande kopierade påskriva och inskickade till FK.Personligen tycker jag det är åt helvete för mycket papper till allting!
Nä,aldrig mer ska jag vara sjukskriven!

Har ju som sagt varit på jobbet idag.Roligt att få träffa alla igen!
Försök förklara för killar varför man är sjukskriven när det handlar om sammandragningar,livmodertappar hit och dit.Dom flesta stod som frågetecken!
Men man kan ju också säga att livmodern fukkar up lite.Enklare uttryckt.
Jag erkänner att jag saknar att jobba.Jag saknar att ha något att göra.Jag älskar att ha tusen saker att göra och nu har jag nästan ingenting att göra.

Funderar faktiskt om jag skulle ha fuskat idag.Jag är så grymt sugen på att ta cyklen när jag ska hämta Lucas.Vill aboslut inte köra bil i detta väder..
Jag tror jag vågar fuska lite idag!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: