-Halsbränna,lilleman och filmtajm

Bajs för halsbränna.Lillasyster/lillebror måste ju ha hur mycket hår som helst med tanke på att jag har halsbränna KONSTANT!
Dessutom kan jag absolut inte kan låta bli att dricka vatten med en massa citron i,frysta hallon och en jävla massa annat surt.Plus att jag tuggar tugg 24/7,kanske inte så smart?
Känns som att jag knapar dessa Novaglykol? hela tiden.Borde nog fara på Apoteket imorrn och köpa upp hela deras lager!

Lilleman har varit med vild än tam ikväll.Han har gått från det enda till det andra.Han har även hunnit slita upp en blomma för mommo.Det gäller att hänga med i svängarna,för det går verkligen undan.
Tur att han är söt.Det har räddad honom många gånger,sötnöten min.

Eftersom jag är ensamen ikväll så tänkte jag se en riktig tjejfilm.Jag ska bädda ner mig i soffan och titta på:My sister´s keeper.Jag har varit rädd för att se filmen efter som jag läst boken.Och kommer jag att gråta lika mycket nu som jag gjorde när jag läste boken är det nog bara att hämta en jävla massa papper.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: