-Bajsigt negativ

Känner mig jävligt bajsigt negativ just nu..
•Det känns som att jag skulle kunna springa femtioelva mil.Grymt jävla hyperativ.
•Mina tuttar är fan större än Pamela Anderson och Jordans tillsammans,plus att dom gör så jävla ont.
•Tycker att jag "bullat" ut som fan i ansiktet.Ser snart ut som en köttbulle.
•Jag är konstant sugen på något onyttigt,och hur bra är ens det när man inte rör på sig?
•Mina eksem som jag har fulla händerna gör ont.
•Jag har inge citron hemma.
•Ingen Tony hemma,jag verkligen hatar att sova i våran stora säng själv.
Negativ jag?
Nä,bara lite!

Postat av: Anonym

Lillan är sjuk, så den här veckan var ingen bra vecka. Men nån dag till veckan? :)

2010-04-13 @ 20:37:48
URL: http://millaoalice.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: