- P u t s a -

Våra fönster i köket behöver verkligen putsas.Synd bara att min kära mamma jobbar idag.Annars skulle hon ha fått komma på besök!
Jag är nämligen helt världelös på att pusta fönster!
Och jag tycker inte heller det är sådär jättekul!

Lillprinsen är iallafall på dagis nu.Och det gäller ju att göra lite nytta när man kan.För nästa vecka är verkligen verkligheten tillbaka.Vi båda jobbar och Lucas på dagis.Så jag antar att vi inte kommer att hinna göra så mycket här hemma efter jobbet!Och självklart vill jag ju vara med Lucas efter jobbet,och inte hålla på att städa och sånt skit!

Jag skulle verkligen behöver nya gardiner i köket.Så om någon vet vart man kan köpa fina och bra gardiner får ni gärna höra av er!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: